Novice
OBLIKOVALSKI FORUM
Gašper Puhan, direktor GeoEnergetike, je na Oblikovalskem forumu poleg ostalih uveljavljenih oblikovalskih podjetij in oblikovalcev odgovarjal na vprašanje, kako oblikovanje osmišlja in opolnomoča razvoj in napredek blagovne znamke, kako ga podjetja prepletajo v razvoj novih izdelkov in kako z njimi razvijajo blagovno znamko.
V svojem predavanju z naslovom ''Oblikovalec versus Investitor'' se je dotaknil pomena trajnostnega oblikovanja kot priložnosti za razlikovanje od množice ponudnikov na trgu. Definicija pojma po njegovem mnenju vključuje številne omejitve, priložnosti in odgovornosti.
V sklopu predavanja se je dotaknil študije primera razvoja nove in s strani zavoda nagrajene svetilke NEXT, ki jo zaznamujejo inovativnost, efektivnost, expresivnost in stilnost. Čiste linije svetilke predstavljajo nadaljevanje študij minimalističnih oblik blagovne znamke Geolux za moderna urbana okolja, s katerimi GeoEnergetika nastopa kot vodilni ponudnik sistemov urbane pametne razsvetljave. S skrbno in detajlno izvedbo faz načrtovanja in izdelave je podjetje zasnovalo svetilko, ki ni le tehnično inovativna, visoko odporna in pripravljena na pametne tehnologije, ampak s subtilnostjo oblike hkrati prispeva k estetiki urbanih okolij, v katera je umeščena.
Tehnične podrobnosti svetilke sledijo kmalu.
Foto: Zavod BIG